״כשאהיה Wonder Woman אז….״

״כשאהיה Wonder Woman אז…״
09/2020- 09/2021 שנה של צילומים ברחביי הארץ 50 נשים אמיצות שהסכימו להיכנס פנימה, פנימה, אל תוך ליבן, להיות מושפעות מהתחפושת של וונדר וומן – ולהעניק לעולם שלנו את מתנותיהן. כל מתנה שכזו, כל מילה, תופסת לה מקום בתודעה הקולקטיבית- ומשפיעה מהטוב שלה על הכלל. 50 נשים שדובבו את וונדר וומן… 50 נשים שאיפשרו לתכונות האלוהיות שבתוכן ״להתפרץ״ החוצה- ולהפוך נוכחות בעולם. 50 נשים שבחרו להעניק את הטוב המוחלט לפלנטה שלנו, לאנושות כולה. 50 נשים- ואפילו לא מילה שלילית אחת, או נסיון להשתמש בכוח כדיי להכניע ״רעים״ או משהו דומה. 50 נשים בשנה סוערת של קורונה, בשנה של מערכות בחירות בזו אחר זו… ורק טוב יצא מפיהן.
והמסקנה—- אנחנו, כולנו, רקמה אנושית אחת. המהות שלנו היא טוב מוחלט חסד, רחמים, צדק, אמת, והרצון העמוק ביותר שלנו הוא להייטיב. במהות שלנו אין רוע. תזכרו את זה טוב טוב בלב שלכם- אנחנו בני אנוש טובים ומייטיבים.
מודה לכל אחת מהמשתתפות על אומץ הלב, על פתיחות הלב, על ההתמסרות, על החשיפה. תודה שזכיתי להכיר אתכן. ריגשתן אותי עד דמעות תודה שהכרתן לי מקומות חדשים ברחביי הארץ. תודה שהפכתן שותפות לפרוייקט שלי. עכשיו כל הטוב הזה יעבור עריכה וכשיגיע הרגע הנכון תקבלו כולכם את ההזמנה לפתיחת התערוכה. אמן ואמן שנמשיך למצוא את נקודות החיבור שלנו- שנרגיש אותן בלב ונפיץ אותן בינינו- שנה טובה, שנה של קירוב לבבות וחיבור למהות האחת הנפלאה והמייטיבה שלנו- תזכרו אנחנו בבושקה קטנה של בורא העולם.

סרט הוידאו-ארט בעריכתה של מישל פישמן  ״כשאהיה Wonder Woman אז…״

מיכאל מירו משוחח עם האמנית רבקה בצלאל על מיזם אמנות יוצא דופן של תיעוד בוידיאו ארט של 50 נשים בתחפושת של וונדר וומן.

פודקאסט

מגזין תרבות עם אודליה מארחת יערה קידר ,אלי רז ,שרית פטל, רבקה בצלצאל- אישי אישי 16.2.23

לצפייה בגלריית תמונות מהמיזם

Loading...